söndag 24 februari 2013

Skön helg



Varför tar dom lediga helgerna slut så himla fort?
Sjukt ovärt.

Igår var jag och T till valbo en sväng. Kikade in på Oves men höll fingrarna i styr och köpte inget (!) trots att halva affären får mig att dregla. Fyndade istället nya löpskor på intersports rea. Halva priset så 800 spänn kändes som hittat! Bilden gör dom inte riktigt rättvis eftersom dom är grå och orange och inte rosa som det ser ut på bilden. Tänkte inviga dom imorn och hoppas springa liiite fortare och liite bättre helt enkelt. 

Idag har vi rensat lite här hemma. Satt upp våran nymålade hatthylla och det börjar sakta men säkert kännas mer och mer som "hemma" här. Jag gillar Bomhus. Det känns verkligen som hemma. Som hemma på Ljungstigen i byn. Den känslan. 

Idag bakade jag "Take two - No one´s looking cup cakes".
Eller ugglor om man hellre vill det.
Bjöd Palle & Mats som kom hit och fikade och snackade lite skit.

Nä nu ska jag ut med hundarn en vända och sen blir det sängen.
Ny jobbvecka på G & jag längtar redan till tisdag klockan tolv. För då är jag nämligen ledig till torsdag.. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv