onsdag 21 augusti 2013

Bra start på dagen




Godmorgon härliga onsdag!

Kvällen igår spenderades hos fina Emma. Vi satt ute på deras altan invirad i en filt och drack te och sög i oss det sista som finns kvar av sommarkvällarna. Det var ett tag sen vi sågs nu så vi hade mycket att prata ikapp. Halv tolv hoppade jag in i bilen på väg hem. Kände mig pigg eftersom jag tagit en powernap efter jobbet så jag passade att tända lite ljus och städa här hemma. Tycker det är så mysigt att vara hemma och poa nu när det börjar bli mörkt ute och det känns lite höstigt. Jag älskar ju hösten!! Man längtar alltid till sommaren men jag njuter nog mer av hösten.

Idag trodde jag att jag skulle få njuta av en lång skön sovmorgon, men när T kom hem från jobbet så ville han bjuda på frukost på Lido. Så jag kröp upp ur sängen och så tog vi en mysig dusch tillsammans innan vi åkte ner. Frukost på Lido känns alltid lite speciellt eftersom vi brukade åka dit så ofta förr när vi precis hade träffats. 

Bra start på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv