torsdag 29 augusti 2013

He made my day!

Idag var han så JÄLA BRA!
Den där mopsen alltså!

Idag när vi kom upp på klubben stod hindrena med nummerskyltar på vissa. Såg ut som delar av en bana. Så vi körde första halvan som det var tänkt och sen när numrena tog slut så gjorde vi ett eget avslut. Det satt inga bågar på slalomet så jag tänkte "äh..vi testar". Tidigare har Turbo gjort åttapinnars med bågar typ fem gånger. Hemma har han fått testa utan bågar men då bara på fyra pinnars. Å då har han TÄNKT så det har gått i ultrapid ;) Så jag räknade med att jag skulle få visa honom rätt mellan portarna. Men tji fick jag. Lillskrot kör åttapinnars helt själv!!!! Lyrisk matte kör igen. Rätt igen!  Oh my...kunde inte vara stoltare. Han gjorde även några gånger "springandes" in även i första porten. Sjukt duktig. Kändes som en stor seger idag!

Ge mig pappret så kan vi starta ettan snart!!! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv