söndag 18 juli 2010

Distrikt Mästerskap

DM-Silver Individuellt & DM-Guld till Bollnäs BK

Igår arrangerades DM på Jycke i samarbete med Edsbyns BK. Det var jättevarmt och alla hundarna gjorde så bra ifrån sig trots värmen. Det gick verkligen KANON för Bollnäs iår.
Vinnare i large blev min kära lagkamrat Alex & Floyde, STORT GRATTIS!!

6 hundradelar efter dom kom jag och Tommy Lee. I första loppet satte Lee en nolla och vi låg tvåa efter Alex och Floyde. Vi hade lite stora svängar på vissa ställen, men vi klarade det jag ville att vi skulle göra...en nolla...så jag var jättenöjd.

I andra loppet drog alla hundarna i toppen på sig olika fel. Alltså ingen dubbelnolla. Lee rev på ett ställe där jag visste att det var svårt för oss. Men annars skötte han sig fint.

"Man förlorar inte Guld, man vinner Silver"

Å det var precis vad vi gjorde. Tack älskade Tommy Lee för att du är min & alltid gör ditt bästa!!

1:a Alex & Floyde 2:a jag & Tommy Lee 3:a Jocke & Fellow
Laget från Bollnäs som tog hem Guldet!
Alex & Floyde, Jocke & Fellow & Amiga, Kristin & Ingrid, Malin & Tarzan, jag och Lee.


Hejja Bollnäs som tog hem DM-Guld i både Small & Large!
Grattis Jocke & Amiga, Alex & Floyde!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv