tisdag 13 juli 2010

Rapportkurs



Rapport kursen jag & Mike gick ihelgen har varit kanon!!

Som jag berättade tidigare tycker jag att Britt-Marie & Sixten har ett jättebra tänk, jag köpte det fullt ut. Efter kursen känner man sig såååå inspirerad och sugen så man vill bara ut och TRÄNA!!

Vi är några stycken som har startat en träningsgrupp, superbra!! Så vi ska träffas med jämna mellanrum & träna tillsammans.

Under kursen har Mike fått sprungit A-B sträcka som var 100m plus förlängningar på ca 50m. Han har verkligen varit jätteduktig. Vi kom mycket längre än vad jag trodde att vi skulle göra på bara två dagar. Å gruppen som gick kursen var jättebra! Berit var med som min hjälpförare.

Malin knäppte lite kort som vi fastnade på så ja lägger med dom.
Mike & jag på våran station.


Såhär trött var min lilleman efter sista sträckan första dagen. Han somnade i blåbärsriset och vaknade inte ens då vi packade ihop. Så vi fick väck honom innan vi skulle gå. Ni kan ju bara gissa HUR trött han var då.... ;) Sov som en stock hela kvällen!

1 kommentar:

  1. haha! jag trodde knappt valpar kunde bli trötta mitt ute i skogen men se där :)

    SvaraRadera

Bloggarkiv