fredag 9 juli 2010

Rapport kurs!


Ihelgen ska jag och Mike gå rapportkurs för Britt-Marie Andersson, Regerande svensk mästare i rapport.

Ända tills för tre timmar sen var det tänkt att jag skulle gå med Lee. Jag hade ju tänkt att jag ska tävla med Mike i rapport om jag kommer igång. Å att det vore super att träna lite på Lee innan. Det gör ju inget att det blir fel, eftersom jag aldrig har tänkt att köra honom i det. Men så ikväll då vi hade teorin så tyckte Britt- Marie att det var bättre att ja körde med Mike. Eftersom det är med honom jag vill gå, och att 6-7 månaders ålder var bra att börja i. Jag ha ju tänkt att han var lite för liten, men icke. Det ska bli väldigt roligt! Våran första riktiga kurs tillsammans! :) Spännande!!

Jätteroligt att testa något som är helt nytt för mig också. Jag gillade hela Britt-Maries tänk på hur man skulle träna rapport. Så än så länge känns det väldigt bra, och man vill bara börja träna!!! :) Så nu längtar vi till imorgon då vi ska ut i skogen!!!

Håll tummarna på att det går bra!! :)

Kommer lite gammal update har med... :)

Igår var jag hos Hanna en sväng på kvällen. Vi tog en tur i bilen och köpte mig en lyxshake. Hanna är duktig och avstod. Väldigt gott var det ;) Sen satt vi hos henne hela kvällen och snackade en massa skit. Riktigt trevligt var det!

Sommarens bästa - Min lyxshake jordgubb!
Hanna i sitt nya snygga linne!

Lite gammalt...
Men eftersom jag inte hann lägga in bilderna i datan innan jag uppdatera ifrån Härnösand så bjuder jag på två här. En där Annnika lyckas med bedriften att få ALLA ÅTTA hundarna att sitta fint samtidigt. Inte det lättaste ;) Vilket gäng det var i stugan!

Å här är en bild på Sofia & Alex som firar våran SM-pinne som laget tog för dagen.
Annikas pappa hade nämligen skrivit en lapp och lämnat i stugn tills vi kom.
"OM ni får något att fira under helgen så står det en dunk rödvin i skåpet. Plus lite annat gott." ;)

1 kommentar:

  1. Men hur jag såg ut.. som en puff.. som att jag nyst eller nått:P.. haha

    SvaraRadera

Bloggarkiv