torsdag 8 juli 2010

Hemma tävling

Igår hade vi hemma tävling, 3x agility lagklass. Det var inga stora framgångar för Bollnäs precis. Men Hansesgården & Bilmetro lyckades ta någon pinne. Stort Grattis till dom!

För Lee´s och min del är jag nöjd. I första loppet gick han fint. Pga att jag var lite otydlig på ett ställe drog vi på oss en vägran. Banan kändes lite trång & det var lite klurigt på ett ställe så där strulade jag till det. Men jag är nöjd ändå med det loppet. Många diskade sig, och tyvärr även två av mina lagkamrater. Annika och Takida satte en snygg nolla, roligt för Annika!

Andra loppet fick vi inte till nån i laget. Vi kom runt allihopa, men med fel.

Tredje loppet gick Lee jättefint och jag är jättenöjd med honom där. Han gick riktigt fint & det kändes som att i hela det loppet hade vi flyt. Tyvärr disk för två i laget igen. Sååå typiskt att vi inte kan få till det i samma lopp nån gång :) Men vänta bara...vi är på G nu :)

Lee känns ganska jämn i loppen & det känns som att vi har höjt oss lite den senaste tiden. Skönt att all träning börjare ge lite resultat. Älskar att köra honom just nu. Min lilla pärla!!

Kortet i dagens inlägg är från ett av loppen igår. Helene Högström har knäppt det.

2 kommentarer:

  1. Sista loppet igår var ju kanonsnyggt!! Snart sitter det för alla i laget, jag är inte orolig, det är såååå lite som fattas och då blir ni livsfarliga!!!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för en super trevlig kväll. Jag tog inte ett endaste kort, attans! Du får kanske bli en "hemlig gäst" haha..

    SvaraRadera

Bloggarkiv