söndag 27 januari 2013

26/1 Födelsedag



Min födelsedag började av att jag blev väckt av T som kom hem ifrån sin firmafest runt fem på morgon. Han hade tänt ljus och kom och sjöng för mig haha..så himla gulligt. Så trots att jag var jättetrött så masade jag mig upp och fick leta "fågel, fisk eller mittemellan". Jag fick ett presentkort på att fixa mina naglar. Jag får så otroligt dåliga och fula naglar genom jobbet och har länge sagt att jag ska fixa dom men inte kommit till skott. Sen efter en mysig morgon tillsammans somnade vi om och sov tills Annika ringde och väckte mig. Hon och alla hundar sjöng för mig i tfn..sååå vackert haha. Så jag blev väckt två gånger på min dag av två av dom finaste jag känner när dom sjunger för mig. Bra start på dagen!

Sen kom syrran, Micke och ungarna. Syrran och M åkte på Ikea och jag och T tog med oss Jonathan & Nathalia till leklandet. Fy vad jag har saknat dom! Så himla kul att få rå om dom lite. Sen åkte vi hem till oss och fikade. Palle & Mats kom också och fikade och firade mig. Jag fick jättefina presenter av allihopa!! En av dom gulligaste var helt klart pysselboken som Jonathan hade gjort själv. På en sidan var det ett hjärta som var rött och under det var det ett hjärta utan färg som jag ska fylla i lika. Gullunge!

Mamma, pappa, mormor & morfar ska komma och fira mig när vi har flyttat så dom får se hur vi bor. På fredag hämtar vi nyckeln...längtar!!

När vi kalasat klart och alla åkt hem så fick jag nästa present av T. Han hade förlängt mitt gymkort som gått ut. Super!!!! Sen hoppade vi in i duschen och svirade om innan vi tog en taxi ner på stan med Tommy och Anna. Vi gick ut och åt och drack gott. Kvällen avslutades med krogen. Jättetrevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv