onsdag 2 januari 2013

Nu kör vi!


Nu känns det som att jag har kommit igång så pass bra med min egen träning att jag kan börja träna lite mer målinriktat. Så nu är det bye bye godsaker och tjockismage...

Hej på dig nyttig, god mat och magrutor ;)

Under veckorna ska jag köra superstrikt medans jag under helgerna får unna mig. 

"Nothing taste as good as skinny feels like"
Kate Moss

Jag håller faktiskt med henne där.
Tack vare goda gener så har jag inte behövt tänka på det tidigare utan har klarat mig skapligt ändå sen ja slutade spela fotboll. Men ja antar att jag börjar bli gammal eftersom jag inte klarar mig lika bra längre...Kan ju inte direkt skylla på att jag fick det efter jag fött barn heller ;) 
Så nu siktar vi på en tajt fin & stark bikinikropp till sommaren.
Wisch me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv