torsdag 31 januari 2013

Forest Agility


Mike och jag ska ju iväg och tävla på lördag.
Som jag l ä n g t a r!!!

Önskar som sagt att vi hade fått träna lite mera, vilket jag tror att alla andra gjort... men vi åker dit för att ha roligt. Vi har ju inte varit iväg sen vi var i Bollnäs sist. Två gånger under hela vintern...bra där! Men men..det ska bli sjukt kul iaf. Jag intalar mig att det är som Berit sa till mig en gång

"Äh, det är i benen det sitter.."

Vi har iaf tränat in lite nya signaler i skogen här på andra sidan vägen. Det börjar sitta riktigt bra så jag hoppas det kommer något ställe på lördag där vi kan testa det på hinder. Lägger in en film på Jakko och Janita som faktiskt har filmat när dom tränar i skogen. Å även om man själv har tränat såhär länge så har jag aldrig tävlat i en bana mot någon. Kul idé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv