onsdag 16 januari 2013

Ledig onsdag


Jag hoppades att jag skulle vakna upp till en sån här fin dag idag.
Istället så kräksnöar det ute och plogbilarna kör på för fullt.

Jag ställde klockan på 5.30 imorse och pallrade mig iväg med Turbo och köpte hem frukost.
Så när T kom hem så hade jag tänt ljus i hela lägenheten och fixat mysfrukost. Förr när jag inte bodde här så brukade vi äta frukost ofta tillsammans. Nu förtiden så vill man ju helst ha sovmorgon då man är ledig ;) Men efter vi ätit så gick jag och la mig en sväng till. 

Funderar på om vi tar oss ut till skogen eller inte inte idag. Tänkte iaf göra ett försök. Tur man har fyrhjulsdrift på nya bilen :) Mina funderingar på att åka till Bollnäs för att träna agility försvann fort imorse...hatar att köra bil när det är snöigt och hemskt på vägarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv