onsdag 16 januari 2013

Egentid med Mike




Idag fick Mike lite egentid.
Vi gjorde nåt som han älskar att göra!

Vi åkte upp till Hemligby och joggade.
Spåren var ganska mjuka så jag orkade inte alls lika långt som i vanliga fall. Så det blev en sorts intervallträning. Jogga - gå - jogga. Vi tog en lite längre runda istället. Men Mike grälade lite när jag tappade tempo men efter 1.5 timme och flera km senare så var jag dyngblöt i svett och Mike sådär lagomt nöjd. 

Ska fösöka ta oss iväg lite oftare!
(Å varför jag inte åker skidor är för att jag inte har några & sen vet jag inte om jag skulle våga sitta bakom Mike i ett par skidor....om det bara var rakt så kanske....backar? nej!!!) :) 

Jag tycker Sara som har Mikes kullsyster beskrev det där ganska bra:

"Jag trodde inte att man kunde bromsa sig ur en uppförsbacke, men med Svea framför ett par skidor så vet jag att det går."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv