måndag 22 april 2013

10 minuters pass


Idag var jag så sjukt trött när jag kom hem ifrån jobbet så när jag satte mig i soffan så somnade jag. Skönt att sova lite middag. Jag tror inte min kropp är gjord för att gå upp 4:45 om mornarna. 

Lagade lite mat och åt med T. Satte mig i soffan och surfade lite. Runt sju blev jag så sjukt sugen på att träna. Packade in Mike i bilen och åkte ner på klubben. Byggde om övningen från igår litegrann & körde ett 10 minuters pass med Mike. Åkte hem nöjd och med en glad hund.

Myste lite i soffan med T innan han åkte till jobbet. Nu har jag precis tränat mig själv ett pass. Imorn ska jag nog försöka mig på att springa med Mike igen. Blev inget förra veckan eftersom jag blev förkyld. Så nu jäklar ska vi ta tag i det igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv