torsdag 25 april 2013

Den 25 smäller det!

 Gårdagens shopping gick över förväntan.
Converse & ett rivjärn. Duktigt Helena. Jag brukar alltid komma hem med tio saker extra, men igår höll jag planen och köpte nya converse som det var tänkt & ett rivjärn som jag inte förstår att vi klarat oss utan så länge.  Överförde mycket pengar till sparkontot & ska göra allt för att hålla dom där. Wisch me luck!

 Efter en mysig dag i valbo med Cissi och shopping, lunch, massa prat & skratt så åkte jag hem och hämtade den snyggaste jag vet. Åkte till sjukan och var duktig fru och satt och väntade i bilen medans han lekte superhjälte och räddade liv. 

Sen åkte vi och fikade på Waynes ute på Gävlestrand.
Hälsade på Anna och Tommy och bokade boende till GBG i sommar. ALLA hotell och vandrarhem var fulla. Till slut lyckades vi få tag i ett rum. SVITEN på ett hotell. Vi får dela på den alla fyra men det känns helt ok... :)


Jag har fastnat i snapchat.
Sjukt roligt ju.
Helenawo05
Om det är nån mer som jag känner som har, så adda mig :)
Man kan få sig ett gott skratt om dagen!

Idag har jag gjort nödvändiga måsten. Tankat bilen, storhandlat, dammsugit, skurat.. Övervägde att åka och träna agility men avstod. Ångrar mig i efterhand. Särskilt när dom säger att det ska bli dåligt väder framöver. Hoppas inte!!

Imorn blir det jobb mellan 7-18.
Sen ska vi till Göransson Arena på konsert. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv