lördag 4 maj 2013

Tack&Hej - Nytt jobb - Sista april


När till o med Tobbe som annars gnäller över mitt bloggande klagar på att det är dags att uppdatera så kanske det är dags att göra det ;) 

Här händer det saker.
Har haft fullt upp ett tag känns det som.
I tisdags var det min sista dag på jobbet. Avslutade med det jag tycker är allra roligast, BYGGA EXPONERINGAR! Det är nåt jag verkligen kommer att sakna. Avdelningen på mitt tidigare jobb har varit PERFEKT för stora såna. Arbetskamraterna tackade av mig med blommor och presentkort på plantagen, så himla gulligt. Fick även ett presentkort från butiken :)) Så nu kan ja shoppa loss ordentligt på plantagen!! Tjohoo - hej uteplats!


Det här är mitt nya jobb!

En lite mindre butik.
Jag har jobbat två dagar och det känns jättebra. Jag tror jag kommer trivas superbra där. Har varit lite överallt i början bara för att lära mig butiken. På måndag ska jag äntligen få börja på "min" avdelning, frukten. Ska bli jättekul att se vad man kan göra av avdelningen. Av det jag sett så är det ganska mycket som jag vill bygga om och ändra i uppbyggandet. Lite mera stilrena rader, kategorimässigt och högre fyllnadsgrad. Det riktigt kliar i fingrarna :) Can´t wait to start!!!

P


 På sista april kom Hanna ner. Vi firade med att grilla och äta gott, dricka vin och ta ikapp lite tid tillsammans. Tack för en fin kväll vännen!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv