måndag 6 maj 2013

Måndag & kursstart

Sitter vid Tobbes dator så det blir inga bilder ikväll.
Måndagen gick i en rasande fart. 7-15 jobb, första "riktiga" dagen på min avdelning. Spännande och kul. Försöker komma ihåg hur jag såg på den innan jag började och vad jag ville ändra på så jag inte blir hemmablind. Efter jobbet så fick jag en chock när jag kom ut. SOMMARVÄRME!!! Åkte hem och tog på mig bikinin och stekte i 40 minuter innan jag var tvungen att laga mat och dra iväg till klubben. Jag hade min första gång på nybörjarkursen ikväll. Ett gäng laddade kursare och roliga hundar. Min granne var också anmäld utan att jag visste om det..kul!! Fats vi känner inte varandra innan alltså :) Tror det blir ett jätteroligt gäng!!

Nu ska jag träna ett pass innan jag ska mysa ner mig i soffan med grabbarna grus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv