torsdag 18 april 2013

Planering, fundering & analysering

 Finaste syskonen 
Mike har precis kört ett lopp i Huddik och vi har lekt tillsammans efteråt.

En förkylning i kroppen och regn och rusk ute.
Ikväll är det agilitymöte på klubben. Längtan efter att få träna ute eller huvudtaget just nu är sjukt stor. Kan knappt vänta tills hindren finns på klubben igen. 

Jag har precis suttit på youtube och analyserat lopp, kollat in olika handligsstilar & vad man själv kan göra för att förbättras. I år har jag haft turen att få byta till ett jobb där jag har kunnat anpassa semestern efter olika tävlingar som jag vill åka på. Det gör att vi kommer kunna satsa lite mera iår. Få lite fler lopp i benen. I fjol blev det inte många alls. Så nu vill man bara sätta igång träningen ordentligt så man ska kunna prestera lite på tävlingarna också. Tills dess blir det mest joggning, träna lite styrka hemma och vardagsträning. Härligt att det har blivit mildare väder iaf! För en vecka sen var både baksida & framsida hos oss täckt av ett tjockt lager snö. Nu finns ingenting kvar! Jag hoppas att det ser likadant ut uppe på klubben. Så det bara behöver torka upp nu för att man ska kunna köra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv