onsdag 29 april 2015

Ägarbyte

I veckan så fick jag hem papper ifrån Jordbruksverket om vilka hundar som stod på mig. Dom ville att man skulle gå kolla över om allt stämde eller om det var nån hund som avlidit m.m.

Då såg vi även att Tyson fortfarande stod på mig. Jag och Mats skickade in papper när vi separerade men det måste ha blivit något fel. Nu var det ju så smidigt att man bara kunde gå in och göra ägarbytet på internet om man hade bank-id. Ringde Mats om lite uppgifter innan jag skickade in det. 

Jag fick fortfarande en klump i halsen och det bar emot att skicka in. Trots att Tyson har bott hos Mats och varit honoms i flera år nu. Första hunden är nog alltid speciell. Å Tyson är verkligen extra speciell  

Måste visa vilka snygga dreglisar Hanna fick av sin farmor i veckan. Skitsnygga & superbra eftersom det är såna som är lite tjockare. Älskar att matcha grått och rosa. Tycker det blir så himla snyggt ihop. Så big-like på dom här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv