onsdag 29 april 2015

Date night


I lördags efter att vi gjort kväller med Hanna så lämnade vi över till svärmor. Sen gick vi ut och åt med Tommy & Anna. Mysigt att komma iväg bara vi två.
 
 Vi hade bokat bord på Nästet på söder. Ganska ny restaurang som blivit väldigt populär. Så vi var ute i god tid med bokningen eftersom det var löningshelg. Jag var lite skeptisk för jag är ingen sån som gillar att äta burgare när man är ute, jag vill hellre ha en god köttbit. Å Anna och Tommy som redan varit där sa att dom hade jättegoda miniburgare.

 Man får beställa in plockmat, alla deras rätter är smårätter. Så vi delade alla fyra. Vi började med att beställa in miniburgare, mini korv med bröd & chilicheese. Så först kom chilicheesen som var supergoda. Å efter en liten stund kom burgarna och dom var sjukt goda! Sen när sista rätten kom in beställde vi in tre nya..och sen fortsatte vi så i ca 2.5 timme. Då var vi mätta alla fyra. 

Jag älskar den här typen av ställen! Jag gillar plockmat så hit vill jag absolut gå igen! Maten var helt kanon och vi åt massor av gott bla. miniburgarna, charkuterier, romchips, minitacos, pulled beaf, nån köttgryta m.m.

Senare på kvällen så fylldes restaurangen upp av pubgäster och eftersom vi gärna ville kunna sitta och prata så gick vi vidare till Terassen där det var lite lugnare. Tog några drinkar innan vi åkte hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv