söndag 26 april 2015

Härliga vecka


Tobbe har haft kvällsvecka den här veckan. Så då har han kunna haft Hanna lite extra. Så jag och hundarna har kunnat tagit lite mysiga promenader själva i skogen. Det bästa har ju varit att solen har hängt med oss varje dag. Man får ju såå mycket mera energi när den är framme!


Mike och jag har även hittat tid till att åka och träna agility flera gånger den här veckan. Inte mindre än tre pass än så länge. Mike går fint och vi börjar hitta tillbaka till varandra igen. Det är så otroligt roligt!! Såhär roligt har det inte varit på alla år jag har bott här nere. Jag hinner inte hem förns jag vill åka ner och träna igen. PRECIS SÅ ska det vara! Äntligen!!

Hanna & hennes farmor hängde också med upp en dag när alla hundarna fick träna.
Ska visa vad Hanna fick av henne och Mats senare också. Inte hunnit fixa bild än :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv