fredag 10 februari 2012

Backträning stod på Tompas schema idag. Mike fick inte vara med eftersom han har gjort illa en klo så han får hålla sig lite lugn. Lee tycker att det är roligt och det är tur eftersom han inte tar ut sig i onödan på våra promenader precis ;) Min lilla ferdinand. Nu blir det lite massage innan jag drar till jobbet. Pratade med Aex tidigare om när vi skulle åka på söndag. Tur för mig att jag åker ner till Gävle och sover där..för Alex hämtar upp mig 6:30 där nere. Då kan ni ju bara tänka er vilken tid hon åker ifrån Bollan...hua!

Det ska bli roligt att starta laget igen :)
Jag hoppas Lee går lika bra som han gjorde i passet med Annika i veckan.
Så vi hoppas på fartiga banor ifrån första start...såna passar Lee bäst.
Trist att Takida gjort illa sig bara, så hon och Annika kan inte vara med.
Tror vi bara varit fullt lag på två tävlingar under året...trist.

Ha en bra fredagkväll allihopa!


"You got a fast car
And I want a ticket to go anywhere
Maybe we make a deal.."

4 kommentarer:

  1. Ja det där med att börja komma i form inför säsongen är ju ganska gällande just nu. Insåg idag att nästan halva februari redan gått. Jag som skulle börja då!!! :p Grattis till SM-pinnen med laget idag!

    SvaraRadera
  2. Hur gör du när du backtränar?

    SvaraRadera
  3. Intervaller i brant backe. På sommaren i backar med lös sand & på vintern där det är mjuksnö :)

    SvaraRadera
  4. Ja men slänger du en leksak upp eller har du lärt dom att springa på kommando, eller springer du med ;)

    SvaraRadera

Bloggarkiv