torsdag 9 februari 2012

Grabbarna grus

Fint när solen lyser när över klubbstugan & planerna.

God hejpådig iskalla kväll!

Promenaden idag var verkligen hur skön som helst. Bara några minusgrader & solen sken så man blev alldeles glad i kroppen. Jag glömde t.o.m. av min hemska förkylning där för ett tag.

Lee vägrade kika in i kameran idag men jag knäppte iaf.
Alla som läser min blogg är nog redan van vid dåliga bilder ;)
Tålamod = noll. Det är ju bra att jag har bilder över huvudtaget tycker ja ;)

När vi kom hem så var det dags för mig att åka och jobba.
Det har varit en bra kväll på jobbet och det känns som att vi fick ganska mycket gjort.
Att komma hem och gå ut med grabbarna var ingen höjdare..termometern visade nämligen minus 19 grader. Brrrr!!! Hoppas det är bättre imorn. Då jobbar jag 15-21.15 vilket betyder sovmorgon imorn igen. Skönt! Tänkte jag ska tvätta imorn innan jobet, så ja hoppas ja hinner.

Nu ska vi slappa i soffan och dricka lite glögg innan vi ska sova.
Full fart mot helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv