tisdag 28 februari 2012

Vårväder idag


Vaknade efter en skön sovmorgon och kände mig riktigt utvilad. Åt rostade mackor med kaivar och banan yoghurt. Mums!

Sen åkte jag och grabbarna ut i skogen och gick en härlig promenad i solen. Himlen var klarblå och luften jättevarm. Inne i stan är det nästan inge snö kvar alls och idag kändes det som riktig vår ute.

Mike tyckte det var toppen att få springa runt och busa av sig. Riktigt glad att jag hittat det här stället att gå på i Gävle.

Sen när vi kom hem så passade jag på att städa lite innan Tobbe vaknade. Då tjatade jag upp honom och vi åkte ut till Valbo. Först var vi på Ikea och åt lunch. Kikade runt lite och jag köpte två ljus, några örngott och lite galgar. Gick in på köpis en sväng och jaa...jag älskar Gina..kan inte gå in där utan att komma ut med en påse.


Hittade den här rosa tröjan som ja inte kunde låta bli att köpa efter att jag provat den. Den är ganska kort som en magtröja typ så man ska ha den med ett linne under. Passade skitbra till jeans shortsen ja köpte. Ja längtar till sommaren nu!!

Skön ledig tisdag.
Skit att man läre åka hem och jobba resten av veckan och helgen nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv