torsdag 2 februari 2012

-15. Ut i kylan!

Det spelar ingen roll att det är -15 ute
när man har två grabbar hemma som längtar ut!

Godkväll!

Igår åkte ju jag och Lee till Tobbe. Tänk att man kan sakna nån fast man bara varit ifrån varandra i två dagar. Sinnes..
Vi åkte till hans mamma och satt där i soffan och kikade på tv och umgicks. Hon bjöd på nypressad apelsinjuice gjord på blodapelsiner..mm..såå gott. Mysigt med alla pudlar. Jag måste faktiskt erkänna att jag gillar pudlar mer och mer.. Jag som har varit lite anti såna ;) Dom småa är ju ganska roliga. Kändes inge kul att åka hem idag. Men men..ska man jobba så ska man.

När jag slutat jobba fick jag iaf åka och hämta hem min lilleman. Vi stannade till vid Vågen och gick ett varv runt sjön. Lee & Mike raceade järnet i snön. Friskt men skönt att vara ute faktiskt. Nu ska vi lägga oss för det blir en tidig morgon imorn. Jag jobbar 6.30-18. Hua!

Full fart mot fredan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv