tisdag 28 februari 2012


Frukost på Lido. En av mina favoriter just nu.

God kväll!
...eller natt kanske?

När T åkte till jobbet så gick jag och hundarna en långpromenad. Så från att ha varit dödstrött så blev jag pigg. Gör mig ingen brådska i säng eftersom jag är ledig imorn. Så går jag ut med hundarna tidigt imornbitti så kan jag ta en lång sovmorgon och sova med Tobbe en sväng sen.

I lördags var vi och hälsade på svärmor och alla pudlarna. Här är min favvo - Stevie. Såå söt och snäll. Han är blind på båda ögonen men han är nog den första pudel jag känt att ja bara vill ta hem. Hur goo som helst!!
I veckan har jag jobbat extra på Willys i sandviken i och med deras nyöppning. Jätteroligt. Å jag fick den här fina orkidén sista dan för att dom tyckte att jag hade varit så duktig och jobba. Fyra stänglar och hur fin som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv