onsdag 8 februari 2012

Idag fick jag och Annika till ett sjukt roligt agilitypass.
Lee gick förvånansvärt bra dom första vändorna & jag sprang för allt vad jag var värd. Det enda som fattades var lite mera kondition från min sida. Finns inget bättre än Annikas och mina pass tillsammans. Sjukt kul var det!
Nu vill ja ha utesäsong!!!

När vi kom hem så stretchade vi och tog en massage.
Jag kör den billiga varianten på mat nu och lagar ur frysen, så idag blev det tacos.
Så medans maten smälter i magen passar jag på att uppdatera lite här och kolla på senaste avsnittet av ponnyakuten (kan ju inte missa Ida :).

I helgen som var så jobbade jag lördagen och sen åkte vi till Tobbe i Gävle. Hade en skön avslutning på helgen med mys och god mat. Sen följde han med mig hem på måndag när ja jobbade innan vi åkte tillbaka igen. Jag var ju ledig i tisdags. Så medans han sov på fm. så kikade jag in på Plantagen & Ica Maxi. Fanns huuur mycket fint på plantagen som helst. Så jag var riktigt duktig som inte köpte en pryl ;)

Jag och hundarna åkte hem på tisdagkväll för då var det dags för tredje och sista gången för våran lilla Mary Kay grupp. Sminkning var dagens tema. Jag fick partymake med svarta sotade ögon, Annelie en sminkning i blåa toner, Carina & Carina fick i bruna toner. Riktigt kul var det. Hon kan den där B :)

När jag åkte hem ifrån Gävle så glömde T sin tfn i min bil. Så då hade jag ju sån tur att jag fick finfrämmande idag med. Även om det blev en kortis bara.

Nu mina vänner ska jag dricka lite glögg och hålla tummarna att min onda, hostiga hals blir bättre. Trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv