tisdag 28 februari 2012

Helgen

I helgen var det vårväder.
Solen sken och vägarna börjar bli bara. Hoppas det fortsätter så och att vi får en tidig vår. Men jag antar att risken att det blir mer snö istället är stor.

I lördags på fm. var jag och Tobbe ner på stan. Jag köpte en mascara, ett linne på carlings och jeansshortsen som är med på bilden. Ville även köpa tröjan på bilden men tyckte inte att jag hade råd med nå mer shopping just nu. Gissa vem som då köper den åt mig.. har jag inte världens snällaste pojkvän så säg :) Gillar mina köp jättemycket!

På kvällen var jag, syster mfl. till Elin i söderhamn på inflyttningsfest.
Elins lägenhet som hon hade köpt var jättemysig och vi hade jättetrevligt.

Söndagen blev riktigt slapp. Låg i soffan med Tobbe hela dagen nästan. På kvällen köpte vi pizza och godis och hade myskväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv