tisdag 31 januari 2012

(Foto: Lånat från baggen.se)

Idag är det sista dagen på januari.
Det betyder slutet på Annikas agilityvila & vi kan äntligen ta upp träningarna tillsammans.
Så på fredag kör vi igen!

I kväll tog jag och grabbarna en joggingtur. Mike fick ha dragselen på och släpa runt på mig ;) Han älskar verkligen att dra och det gör ju att jag ökar farten en aning. Lee tycker inte om att dra så han får springa lös på sidan. Han verkar tycka det är minst lika lattjo. Lite jobbigt när han tycker att vi ska leka bara och försöker springa i fotpossition med mig..knäppa hund! Är bra sugen på ett bälte ifrån baggen. Bara för att det är slut på julen och min födelsedag så kommer jag på en massa saker som jag hade kunnat önska mig...


Nu har vi precis skjutsat Mike till Mats & Tyson. Han ska vara där till på torsdag. Jag tror Lee tyckte det var lyxigt att åka hem med mig själv. Imorn åker vi till Gävle en sväng. Jag jobbar kväll på torsdag så då kan vi åka en vända :) Jobbar två sexdagars veckor nu..lite drygt men bra med peningar :) Lägenheten känns fruktansvärt tom utan lilleman. Man märker vilken hund som tar mest plats när en är borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv