söndag 1 januari 2012

2012 Nytt år - Nya möjligheter



"Siktar man mot molnen så kommer man till trädtopparna"

Jag är väldigt duktig på att vilja en massa saker. Helst för mycket samtidigt vilket slutar i att ungefär hälften bli gjort innan det är färdigt. Oftast handlar det om dålig planering. Så i år har jag tänkt att jag ska hitta en balans med hunderiet, min egen träning & alla andra saker jag vill göra. Så att jag prioriterar rätt ifrån början. Å förhoppningsvis så får jag på det viset ut det bästa av allt :) Jag ska göra allt jag vill göra, inte bara säga att jag vill göra det helt enkelt.



Tommy Lee
Mina mål med Lee under 2012 är att vi ska fortsätta ha roligt på agilityplanen & få till rätt känsla i loppen. Vi ska ha flyt och satsa allt i varje lopp. Sen hur långt det räcker resultatmässigt bryr jag mig inte om så länge vi har den rätta känslan.







Mike
Satsar jag på att få uppflyttad till klass 3 i både agility & hopp. Vi ska även tävla lydnad och ta ett LP1 & göra minst en start i lydnadsklass 2.








Om du vid dagens slut fick reda på att det var den sista dagen i ditt liv, skulle du ha levt den annorlunda då?


2 kommentarer:

  1. Härligt Helena!!! Ut på tävlingsbanan med dig igen! Men jag förstår precis vad du menar med att hitta balansen mellan allt. Har själv som mål att vara lite mer huslig då jag aldrig bakar längre. Eller lagar till nya rätter. Eller engagerar mig i ordningen hemma. I flera år har det bara varit hund, hund och åter hund. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jaa jag saknar att tävla :) Vill att det ska bli vår/sommar NU!!! Åker ni till kista?? Isf kanske vi syns...men ja åker bara ner över lagtävlingarna. Men annars syns vi väl på många fler tävligar i sommar hoppas ja :D

    SvaraRadera

Bloggarkiv