tisdag 24 januari 2012

Det känns som att det är på tiden med lite uppdatering här..

Söndagen den 15 januari kom ju Tobbe hem från Thailand. Så veckan som var har jag nästan bott i Gävle. Har åkt hem och jobbat medans hundarna varit kvar, och åkt fram och tillbaka. Så hela veckan har jag mest myst och njutit av att ha honom hemma igen. Jag fick ett jättegulligt armband när han kom hem som han hade köpt åt mig där nere

Så det har varit dåligt med träning för hundarnas del. Dom har haft lite vilovecka och fått gått promenader istället. Det har varit några riktigt fina dagar.

Jag tog lite kort en av dagarna när det var soligt och sådär lagom kallt ute. Älskar såna vinterdagar. Dom brukar för det mesta komma i feb. mars så förhoppningsvis kommer det några fler innan våren kommer.

Mike var helnöjd och hittade som vanligt den minsta pinnen att gå och bära runt på..

Nöjdare än nöjdast!

En av dagarna så var T och jag iväg och spelade badminton igen. Å jag vet inte om han var ringrostig eller om jag var grym för jag vann två (!!!!) gånger. Sen att ja förlorade typ sex matcher skiter ja i...det är mina vinster vi räknar.. ;) Å det bästa är att ja får världens träningsvärk efteråt. Så det är inte bara roligt utan fläsket får sig en omgång också :)

I helgen som var har jag haft jobbarhelg. I lördags när ja slutade fyra så åkte jag och hundarna till Edsbyn en sväng och hälsade på familjen Frid. Syrran och jag åkte till gamla landsvägen och gick en långis med hundarna. Det har nog inte hänt sen vi bodde hemma båda två typ ;) Då brukade vi ju gå jämt. Senare på kvällen kikade ja även förbi hos Hanna. Sofia och hennes kille kom också och umgicks. Sen på söndagen jobbade ja igen och på kvällen kom T så då hyrde vi film och jag bjöd på mat.

När ja slutat jobba i måndags åkte vi till Gävle igen. Sen idag åkte jag och hundarna hem. Jobbat ikväll och ska jobba imorn. Men sen på torsdag fyller jag år så då har jag tagit semester!! Å på fredag jobbar Carina mina timmar och ja jobbar åt henne nästa fredag. Så det innebär att jag är långledig!! Hur skönt som helst!

Så då åker vi ner till Gävle igen och åker inte hem förns på lördag. Då ska jag ut med brudarna. Sen på söndag blir det kalas med släkten.

Jag har en ny favorit som mellis!
Huuuuur god som helst. Testa!

Nä nu väntar sängen.. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv