tisdag 10 januari 2012

Bilar är ett jäkla sattyg!

Idag känns det som att det inte är meningen att jag ska ha någon bil.
Vindrutetorkaren slutade ju fungera tidigare, tack och lov så hjälpte Mats mig att laga den. Sen började avgassystem puttra lite, så idag hjälpte han mig att laga det.
Sen när ja kommer hem och kollar allt det sista innan besiktningen på torsdag så upptäcker jag att Mike "the destroyer" har tuggat sönder den man hakar i bälte i. Ringer bilprovningen fort som satan och frågar om ja kan skruva bort mittenbältet bak. Isf vore ju problemet löst.

Tror ni det var så enkelt?
NÄH!

Suck.
Så nu på torsdag ska ja in på toyota och byta den där lilla skitsaken.
Sen hoppas jag och håller alla tummar ja har att biljäveln går igenom.

Skitbilar!

(Å ja...Mike brukar sitta i skuffen bakom galler och jeppegrindar, men utbrytarkungen har tagit sig fram två gånger nu...förra gången tuggade han sönder blinkersspaken så ja fick byta den. Dubbla burar med kabinhakar kanske vore nåt..? Han har ju tagit sig ut ur stålburen på tävling oxå..! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv