måndag 30 januari 2012

Fest & Kalas med släkten

Ibland blir inte bilderna riktigt så bra som man vill ;-)


I lördags var det dags att fira lite med brudarna. Vi var hos Mickis före innan vi gick ut på tranan där MID spelade. Jag hade en jätterolig kväll. Dansade nästan hela kvällen.
Det bästa var nog att jag inte ens mådde illa dagen efter.. tummen upp för det!

Mickis och jag fastnade inte på bild i min kamera den här gången..
Så ni får hålla till goda med dom här pinglorna!

Tack för en rolig kväll!
Glöm inte att ta av tomten från glaset nu...

På söndagen kom hela släkten och firade mig. Det var även första gången som T träffade alla. Så jag undrar vad alla kom mest för - att jag fyllde eller för att dom var nyfiken på Tobbe.
Jättekul var det iaf att träffa alla. Vi hade bakat en jättesmarrig smörgåstårta som vi bjöd på. Jag fick jättefina presenter & den här fina buketten tulpaner.

Jag gillar tulpaner jag tycker man blir glad av dom.

Annika var också in på fm. och grattade mig. Vi åt lunch tillsamman och jag fick en jättefin tröja. Idag är det lugnet efter stormen. T har åkt hem för att jobba och jag har tagit reda på all disk och städat lite. Nu väntar en jobbvecka igen..

Skriver mer en annan dag - ögonen går i kors!

God Natt!



jhdhs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv