söndag 8 januari 2012

Mys lördag

Godkväll!

Helgen gick fort. Igår sov både jag och hundarna ända till strax efter 11. Skönt med en ordentlig sovmorgon när man är riktigt trött. Mike som har haft feber och varit riktigt hängig i några dagar är äntligen tillbaka till sitt vanliga jag igen. Skönt!

Inge kul när han har sett ut så här och mest har velat ligga och sova. Det är så långt ifrån min lilleman man kan komma. Visst är han lugn inne, men ute är det alltid fullt bus. Utom nu när han knappt har velat gått ut. Så det känns skönt att febern är borta och han pigg och sitt vanliga jag igen.

Så igår när vi vaknade så klädde vi på oss och gick på en långpromenad. Det var friskt och härligt promenadväder. Vi riktigt njöt alla tre!!

Vi fick även syn på den här lille krabaten. En sork som stod blixtstilla och gjorde allt för att vi inte skulle se den tror ja. Men ja lyckades få en bild på den. Ser ni??

På kvällen fick vi besök av hela familjen Frid. Fy va ja tycker om dom här goungarna! Dom berättade om allt som dom hade gjort på lovet. Å Jonathan berättade att han kunde åka i liften själv nu när dom åker slalom. Duktigt!!

Jonathan var även stolt över att han hade lika mössa som "moffa".

Jag var så sugen på porterstek igår så ja gjorde en stor en på en av älgstekarna ja fått av morfar. Fyyyy tusan va gott det är!! Ja ska leva på den i en vecka tror ja ;)


Idag var jag ut på en morgonpromenad med hundarna. Sen har jag jobbat fram till sju. Då blev ja upphämtad av Berit och vi åkte och gick med hundarna. Körde några korta intervaller. Sen åkte vi på MAX och köpte lite mosarellasticks. Det är ju trots allt helg :) Nu ska vi kika på en film och mysa i soffan innan vi ska gå och sova. Imorn börjar en ny jobbarvecka. Men det är en bra vecka för på söndag kommer T hem :)


Världens största Grattis vill ja ge till våra favvobrudar Annika & Takida som idag slog till med en 4, 2 & 1:a plats!!!! Å blev därmed SM-klara!!! Hejja Hejja!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv