tisdag 10 januari 2012

Kärlek


Vilken tur att skype finns så jag kunde bli lite glad igen.
Pratade med T och åt choklad med non stop i. Hans favvo inte min. Tror jag är lite kär faktiskt..

Å apropå kärlek!
Jag har hittat min nya parfym...som jag har letat! NU har jag hittat den. Det tog bara lite över två år.. Än så länge har jag den på en sticka ifrån Åhlens..men snart snart snart hoppas jag att jag har den hemma i min ägo. DKNY grönt äpple. Älskarn!
Jag älskar ju doften av grönt äpple. Slog till på en doftgris till bilen idag med grönt äpple. Gjorde ju ett byte en sväng där till hundarna som luktar tuttifrutti..men nu är grisen tillbaka.

3 kommentarer:

  1. Visst luktar den gott..., köpte den på Ålandsbåten i sommras, men bara ett litet prov så jag ska också köpa en till, finns den på Åhléns???

    SvaraRadera
  2. Ja, den kostade 450 tror ja... :-)

    SvaraRadera
  3. Tips! Finns billigare parfym här ist för Åhlens: http://www.parfym.se/Catalog.aspx?searchtype=perfume&Category=1&Group0=948 =)

    SvaraRadera

Bloggarkiv