tisdag 1 maj 2012

Hejdå Bollnäs

Annika och jag äter kinamat på kinesiskt vis.. ;) 

Hej hopp!

I söndags åkte jag hem till Bollnäs för mina sista dagar som Bollnäsbo. Åkte och gick en promenad med B och hundarna, hälsade på Hanna och grattade henne och sov min allra sista natt på Björkhamregatan. 

Måndag och sista april gick i städningens tecken. När jag slutade jobba så åkte jag och lämnade hundarna hemma hos Annika medans hon följde med mig till lägenheten och hjälpte mig att städa ur. Vi slog till på Kinamat som vi tog med hem och åt i äkta kinesisk stil - på golvet ;) Vid 23.30 var vi äntligen klara. Tack snälla för att du hjälpte till!! 

Sov sista natten i Bollan hemma hos Annika. Idag inventerade vi på jobbet innan jag sa tack och hej för mig. Bjöd på kladdkaka & grädde igår eftersom jag ska sluta. Känns lite konstigt att sluta när man varit på samma ställe så länge. Men det ska bli sjukt spännande att börja på nytt jobb imorn. Jag hoppas jag kommer att trivas. Håll tummarna :)

Idag har jag kört dom sista sakerna och lämnat in nycklarna.
Så nu är jag Gävlebo :) 

Tobbe följde med mig och visade spåren i Hemlingby ikväll. Vi gick korta slingan och det var jättemysigt. Har tänkt att jag ska börja jogga med hundarna där. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv