tisdag 22 maj 2012

Vårruset

Team Willys - Klart bästa laget på vårruset 2012 om ni frågar mig ;)

Soffläge!

Nu är det gjort. 18.00 stämplade jag ut efter att ha jobbat sen 8 imorse. Drog ner på stan och laddade upp för att springa vårruset. Maria & Anna (längst fram på bilden)  och jag höll ihop i stort sett hela vägen in i mål. Tog mig runt på 29 minuter. Lite drygt att vi fick gå dom första fem minutrarna av loppet bara för att det var fullt av tanter med stavar och en massa andra folk som gick, trots att dom ställt sig i springa gruppen. Men känner mig nöjd ändå. Sprungit två gånger på dom här två veckorna så med den superuppladdningen får ja väl vara nöjd ;) När ja sprang med Tobbe i hemlingby så kom jag ju nån minut före honom och han sprang på 27 då. Men nu är ja lite peppad att börja springa mera. Så nu när jag får lön ska jag unna mig ett par nya joggingskor :)

Idag fick vi finbesök på jobbet också. Carina från Bollan (ja regionschefen var och hälsade på han med...) Hur kul som helst :) Roligt att se folk man känner igen i butiken. Nu är jag ledig i två dagar så jag hoppas på lika fint väder som det var idag. Sen blir det jobb hela helgen. 

Slog föresten syrran på vårruset ;) Det trodde jag inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv