torsdag 3 maj 2012

Intensiva dagar

Sååå sjuuukt sugen på jordgubbar vaniljgrädde ikväll.

Hejsan Hoppsan! 

Två dagar avklarade på nya jobbet. Många nya rutiner som man inte har kommit in i riktigt än, men ge mig några dagar så har nog även jag lyckats lära mig :) Svårt att lära gamla hundar att sitta har ja hört ;) Personalen är iaf sjukt trevliga. Bra stämning och sådär så än så länge trivs jag skitbra. Hoppas det fortsätter så.

Har haft fullt upp från morgon till kväll nu i två dagar. Försöker få ordning på alla saker, sortera vad som ska upp på vinden och vad som ska in i garderoben och i skåpen osv. Nu är det mesta klart. Lite saker som ska bäras till vinden bara. Ikväll har jag försökt att tvätta undan lite tvätt, bytt sängkläder och solat.  Vill att lägenheten ska vara nystädad och fin imorn innan vi åker till sandviken och går på konsert. Tobbes pappa har nån med Sanna Nielsen. Tror aldrig jag har varit iväg på så många under så kort tid. Märks att man träffat nån med musikaliskt släkte ;) Den 19:onde ska ju Tobbe mfl sjunga med september, det ska bli kul att se. Tyckte den dom gjorde med Ola salo var skitbra.

På lördag kommer syrran och Micke till Gävle. Så då ska vi ut och äta på Churchstreet :) 
Mumma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv