torsdag 10 maj 2012

 Självklart så regnade det hel dagen när jag var ledig och hade tänkt träna agility. 
Så jag och hundarna drog till skogen istället. 

 Pamela & Peachi.
Hur söt är man inte om man somnar såhär .. ;)

Kvällens mellanmål.
Bananyoghurt med hallon och banan. Mums!!

Godnatt!

Nu väntar sängen..
Den här dagen blev inte riktigt som det var tänkt. Jag och hundarna skulle börja dagen med ett pass agility men regnet öste ner och vägrade ge med sig så det blev ändrade planer. Så vi åkte till skogen istället och joggade. Körde några intervaller och lite godissök innan vi åkte hem lagom blöta ;) Sen åkte jag och T till hans mamma och Mats och hälsade på. Nu på kvällen kom Jocke & Jonas en sväng och hämtade matchtröjorna som T och jag hämtade ut tidigare när vi åkte till Ts mamma. 
Regnet har fortfarande inte slutat så jag har kikat på en film och ätit lite mellis. Längtar tills Tobbe slutar jobba nu så han kan komma och krypa ner i sängen med mig. Det är bra mycket mysigare att sova två!

Håll tummarna att det har slutat regna imorn så vi kan träna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv