lördag 19 maj 2012

Ledig helg!

Lyxlunch i solen på Terassen med världens bästa T.


Mysig promenad i Bollongen.


 Hur somrigt känns inte det här? 
Underbart väder idag!
Å man blir alldeles glad av vädret, värmen och alla gröna träd!!


 Petra "September" Marklund.

 Finaste T.


Den här lediga helgen var väldigt uppskattad!
Å det bästa är att den är inte slut än. 

Började dagen med att gå en promenad med mina svartvita. Sen bänkade jag mig framför livestream och kikade på landslagsuttagningarna i agility. Hejjade allt jag kunde på alla Bollnäsekipage plus några till favoriter som jag bara tycker är sååå bra. Stort grattis till Jocke & Amiga som knep en landslagsplats i small. Grymt bra jobbat!!

När T kom hem från genrepet så åkte vi ner på stan och åt lunch på uteserveringen. Värsta sommarfeelingen. Sen åkte vi till Bollongen och gick hela promenadslingan runt. Det var så sjukt härligt väder så det var hur mysigt som helst. Åkte hem och tog en dusch tillsammans innan svärmor kom och fikade. Sen åkte vi ner på konserthuset och kikade på konserten som T och resten av gänget hade med September. Hon är verkligen sjukt duktig på att sjunga live. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv