torsdag 31 maj 2012


15 dagar kvar...

En av årets roligaste tävlingar!
Finns inget roligare än att se dom allra bästa göra upp :)

Jag tror Small vinns av Jocke & Amiga.
Det känns som att det är deras år i år.

Medium har jag så dålig koll på. 
Så där tänker jag inte ens gissa ;) 

Large hoppas jag att Annika & Takida går som dom gjorde innan löpet & skadan så dom verkligen sätter dom där snygga loppen som jag vet att dom kan. För då kan dom vinna hela skiten å det hoppas ja :)

Annars är mina favoriter..

Jenny & Ina, Ogin, Elvis.
-för att hon alltid levererar. År ut och år in. Skulle bli sjukt förvånad om hon inte ligger i toppen. Tycker hon är i en klass för sig. Det är som Malin sa när hon kom i toppen med alla hundar på landslagsuttagningen.."varför tävlar du för sverige när du kan ha ett eget land - JennyDamm land " ;)

Stina & Vincent.
-Vincent har varit en favorit ända sen jag såg honom första gången på en klass 1 tävling. Långt innan  han kom med i landslaget och långt innan jag visste vem Stina var. Älskade/och älskar fortfarande att kolla på honom.

Sen finns det ju massor av folk som kan sätta sjukt snygga lopp...men som kanske inte får till nollorna i alla lopp. Hur som helst så tänker jag åka och hejja på mina favvisar om det blir som det ser ut nu för då är jag ledig. Å självklart håller man en extra tumme för bästa klubben..Bollnäs BK!! :)

Idag har jag föresten ändrat så f.o.m nu så tävlar vi för Gävle BK. 
Kändes lite trist att byta för jag gillar verkligen våran klubb. Men Gävle är säkert lika bra bara man kommer in sig :)

Nu ska jag hämta tvätten och gå och lägga mig.
Jobb 6-14 imorn & sen ledig helg!!!!



2 kommentarer:

  1. Ja heja Annika och Takida! Annars håller jag också på Jenny Dammland! Veronica Bache har ju utvecklas massor i år så hon känns väldigt spännande att se på!

    Hinner du med att tävla något i sommar?

    SvaraRadera
  2. Dåligt med tid för tävling :-(skittrist! hade hoppas att vi skulle tävla massor i sommar men ja jobbar på typ alla. Håller tummarna för att hösten blir bättre iaf :-) har tävlingsabstinens!!

    SvaraRadera

Bloggarkiv