torsdag 21 maj 2015


Film från tävlingen i helgen.
Annas mamma och moster var snäll och filmade loppen. Så Anna skickade över dom. Jag vet inte varför men alla lopp var uppdelade i tre delar och när man sätter ihop delarna blir det lite konstigt. Men jag kan inte fixa det tyvärr för  jag e så kass på imovie. 

Vill lägga ut det mest för egen del så jag har det kvar. Min dator är nog inne på sista versen nu..

Loppen ser som sagt lite kaosartad ut men de flesta felen beror på mig. Att jag inte ropar när han är i tunneln m.m. Känslan var ändå bra. Vi körde tillsammans! :) Å jaaa jag vet. Jag springer stel som en pinne ;) Men jag är sjukt glad över att jag inte druttade på ändan för det var så sjukt halt. Det hade ju regnat hela förmiddagen. Men det gjorde inget för det var så sjukt kul att köra igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv