torsdag 7 maj 2015

Tidig morgonpromenad

Idag när Hanna vaknade så smittade hennes härliga morgonhumör av sig så jag kände mig superpigg när vi klev upp. Hon fick äta lite gröt innan vi bytte om och gick en morgonpromis med hundarna. Solen sken och det lyste härligt i det blöta, gröna (!) gräset. Kändes som att vara ute och gå en sommarmorgon. Energiboost!!

Nu börjar dom här rackarna komma fram också. Än så länge kryllar det inte av dom på gångvägarna tack och lov, men snart får man väl kolla ordentligt vart man sätter fötterna. Nåt av det värsta jag vet är att trampa på sniglar. Dels för att jag tycker så otroligt synd om sniglarna som plågas och dels för att det ger mig samma känsla som när någon drar naglarna längs en griffeltavla. Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv