tisdag 5 maj 2015

Måndag & kvällsvecka för T

Igår stack jag och Mike iväg en sväng på morgonen när Hanna & Tobbe sov för att träna ett pass. Lovisa var där och körde före så det stod en lång kombination uppställd. Å eftersom jag försöker få in vissa bitar som vi tränat på i lite längre kombinationer så passar det oss perfekt att träna på nåt som någon annan byggt upp så länge vi får in det vi tänkt. Annars är det så lätt att hamna i ett speciellt sätt att bygga banor/kombinationer tycker jag. Vi var lite sega i början men slutet av passet var riktigt bra. Agilityn är sååå rolig just nu!!! 

Hanna sitter ju bak i bilen och jag har länge tänkt att jag ska köpa en spegel att ha där bak så man kan se henne om man åker själv. Å nu när pappa fixat så mycket med bilen så tänkte jag att jag skulle fixa det sista. Så igår fick jag äntligen tummen ur och var till biltema.

Köpte även solskydd till baksätet. 
Solen tittar ju fram mer och mer nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv