onsdag 14 december 2011

Finbesök, Luciavaka & julklappsfix

I söndags när jag jobbade så fick jag finbesök. Världens bästa överraskning. Gick och längtade hem hela dagen. När jag slutade så åkte vi och köpte take off special, ostbollar och gott&blandat och hade myskväll. Precis va ja behövde då.

På måndan jobbade jag till två. Sen åkte vi direkt till Gävle. Tobbe skulle spela match och jag skulle göra ett försök att sova middag. Gick inge vidare med middagsluren.. Så när han kom hem så åkte vi ner på Interpol och käkade med hans lag som gick upp en serie till nästa år. Sen gick vi till bion för Luciavaka. Dom är ett gäng som brukar gå på det varje år, men det var första gången för mig. Det började 23.30 och höll på till ca 07.00 tror ja.. Tre filmer visades New years eve, en svensk som ja inte kommer ihåg va den hette, & mästerkatten i stövlar. Somnade till lite under andra filmen. Tur ja hade sagt åt T att peka på mig om ja skulle somna och böja snarka haha.. är nog bra om man sover lite bättre än va ja hade gjort dagarna innan :) Kul var det iaf. På tisdan sov vi ganska länge..gjorde inte så mycket annat än var hemma och slöade och var ut med hundarna.

Idag klev ja upp när T kom hem ifrån jobbet. Vi åkte och köpte nybakt bröd direkt från bageriet och åt frukost tillsammans. Mysig morgon! Sen gick vi och la oss och sov en sväng igen. Sen var jag tvungen att åka tillbaka till Bollan för att jobba. Jobbar kväll både idag och imorn, ganska skönt faktiskt. Var ut med hundarna när ja slutade & nu ska ja fixa lite med julklapparna innan ja ska sova. Tänkte åka ner på stan och köpa några fler imorgon. Fattar inte att det är julafton nästa vecka!!

1 kommentar:

Bloggarkiv