lördag 10 december 2011

(Lånad bild)

Äntligen slutat jobba för idag. Tog mig en tur till solarieöarna när ja slutade, så himla skönt ibland. Nu sitter jag i soffan och kikar runt lite på nätet.. Snart dags att värma på lite tacos innan jag och hundarna drar och tränar med Annika och gänget.

När jag var i Gävle i veckan så såg jag nog en av dom snyggaste blommor jag sett någon gång blå orkidé. Aldrig sett en sån tidigare. Såååå fin! Hade den inte kostat 300 spänn så hade ja köpt en direkt. Får ju fortfarande inte in bilderna från min tfn i datorn så därför lånar ja en bild så länge..

Pratade nyss med T i tfn..fattar inte att man kan sakna nån så himla mycket fast vi sågs i torsdags. Å det känns som en evighet till måndag. Herregud! Skärpning Helena.

Tur ja ska träffa Annika snart så ja får tänka på annat. Då kommer ja nog ha fullt upp med att hålla koll på både armar, ben och hundar samtidigt som ja ska springa fort som faan.

Trevlig lördag allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv