torsdag 22 december 2011

Om AGILITY

Idag kom första numret - yaaaay!!!

Go kväller!

Fullt ös på jobbet hela dagen idag. Gulligaste var en liten kille på runt 4 år som utbrister; "Pappa, pappa...dom har lakrits sallad!!! " Sorry, hate to break it..men det var bara vanlig rödkål ;) Fast lakrissallad skulle säkert va nå. Kunde inte låta bli att flina lite å gullungen medans ja plockade upp resten av bananerna.

Carro på jobbet hade skitsnygg hårfärg idag, hon hade testat en ny å eftersom jag skulle färga mitt ikväll så slog jag till på en likadan. Var livrädd att det skulle bli katastrof och jag skulle få gå med mössa hela julen, men ja klarade mig. Det är fortfarande blont, men en lite kallare nyans än tidigare. Tycker jag har haft svårt att få till det på mitt hår.

Så när ja slutat jobba idag åkte jag och hundarna och gick runt åkrarna med B & gänget. Vi körde några intervaller också så alla verkar nöjda ikväll. Sen färgade jag håret medans ja lusläste första numret av Om AGILITY. Jag tycker verkligen att det var på tiden att det kom en riktig agilitytidning. Den uppfyllde alla mina förväntningar så det ska bli spännande och se om den fortsätter vara lika bra. Riktigt kul & bra initiativ av Åsa.

Å håret blev bra. Puh! Skönt.

Nu ska ja hoppa i säng innan ja jobbar sista dagen innan Julafton & tre dagars ledighet!!
Bästa - slutar 15 imorn, LYX!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv