onsdag 7 december 2011

Träning, Gävle & årets första snö

I Fredags hade jag och Annika ett riktigt bra träningspass igen. Övningen kändes från början som att den skulle vara mycket enklare än den som vi hade gången före. Men oj va fel vi hade.. Det var mycket svårare för hundarna att hitta linjerna och vi fick verkligen kämpa för att ta dom runt banan. Men det var riktigt kul :) Älskar verkligen våra träningar tillsammans!!

Bjussar på en film på våra favvobrudar idag!



Efter vi hade tränat med Annika och brudarna så åkte jag och hundarna direkt till Gävle & hade en mysig kväll/natt med T. Var uppe till tidig morgon så vi åkte och åt frukost på Mc Donalds innan vi la oss. Sov några timmar innan vi åkte ner på stan och shoppade lite.


På lördagkväll var vi ett gäng som var ut och firade Tobbes kompis Jocke som hade fyllt år dagen innan. Vi åt köttbuffé på en ganska nyöppnad restaurang på söder. Supergod mat!! Vi hade en jättettrevlig kväll som fortsatte till Allstar, Brända & sen avslutades på Goja.

Söndagen blev väldigt lugn. Sov länge och gick på en bio på kvällen. Mys söndag.

Åkte hem till Bollan på måndagmorgon. Skittidigt!! T var snäll och körde. Jobbade och sen åkte vi tillbaka till Gävle igen. Jag var ju ledig hela tisdagen. Så igår var vi ut till valbo och handlade lite julklappar. Sen åkte jag hem igår kväll eftersom jag skulle jobba igen idag.

Idag kom även första snön för iår. Helt sjukt va sent...7 december. Fast jag klagar inte..tycker det har varit skönt att slippa snö nu när man åker så mycket fram och tillbaka till Gävle. Bilden ovanför är från första snön ifjol...världens finaste Tyson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv