tisdag 27 december 2011

Julafton i Fullsborn


Välkommen hem..

Min Julafton i bilder.

Julafton firades i våran stuga i Fullsborn med
mamma, pappa, farmor, Tomas, mormor, morfar, brorsan, syrran, Micke, Nathalia, Jonathan, jag, Tommy Lee & Mike.


Nathalia & Jonathan uppspelta inför att Tomten ska komma.
Världens finaste & goaste systerbarn!!


Jonathan var snyggast av alla i röda braller & silver slips.


Mamma hade hållt på hel dan med julbordet. Sååå god mat!
Å mormor hade gjort färskost - love it!!


Vi kollade självklart på Kalle Anka klockan tre.
De kan man ju bara inte missa!!
Vet inte riktigt om det var Nathalia eller pappa som tyckte det var roligast ;)

Tomas & Farmor fixar en varsin skinksmörgås.

Mormor & morfar hugger in på julmaten.

Nathalia & Jonathan kollar efter tomten.

Tyvärr tog batteriet i min tfn slut innan tomten kom så sen blev det inga fler kort. Nathalia & Jonathan hade iaf varit snällast för dom fick flest julklappar. Jag hade nog inte varit så dum ja heller för ja fick allt som ja önskade mig & lite därtill. Men bäst av allt var nog att umgås med allihopa. Mysigt att komma till stugan också!

En alldeles perfekt dag!

Den enda som saknades var farfar. Andra julen utan honom nu. Tomt.
Jag åkte dit med en blomma innan ja åkte till Fullsborn.
Kan inte åka dit utan att det kommer tårar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv