lördag 24 december 2011

Julafton

Från oss, till er - GOD JUL!!!

Försökte mig på att knäppa ett sånt där fint julkort som alla gör. Men med dålig kamera, dålig fotograf & ett mörkt rum var det dömt att misslyckas ;)

Julaftons morgon!

Klev upp tidigt och slängde in några maskiner tvätt. Passade på att tvätta medans jag gick en sväng med hundarna. Sen öppnade vi ett varsitt morgonpaket. Hundarna fick nya koppel & Mike ett halsband.

Jag öppnade ett paket jag fick av Tobbe.
Fryslort som jag är så fick ja dessa snygga tofflor & ett kort med rim..
"När du i sängen ligga och mysa, du om fötterna slippa frysa.."
(Brukar sova med strumpor ibland när fötterna är som isbitar.. ;)
Tack hjärtat!
Bra start på morgonen!
Nu ska ja duscha och sen bär det av till Fullsborn för firande med familjen.

Ha en mysig Julafton allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv