måndag 10 juni 2013

Bästa helgen på länge!

Bilden snodd från Annika :)

En vecka sen sist. 
Eftersom det var Nationaldagen i torsdags så fick jag jobba onsdagen istället och vara ledig på torsdagen. Jätteskönt! Det var ju strålande väder hela dagen så på fm. låg jag hemma på baksidan med hundarna och solade. Skönt att bara vara hemma och slappa. På kvällen åkte jag och Tobbe ner på stan för att sätta oss på en uteservering och äta. Vi hamnade på Helt enkelt och det slutade med att vi åt trerätters. Huuur gott som helst! Mysigt att gå ut bara vi två.

På fredagen drog T iväg med jobbet och åkte båt och firmafest. Själv packade jag in hundarna och mig själv i bilen och drog till Bollnäs. Mötte upp Annika på klubben för ett VÄLDIGT efterlängtat agilitypass. Vi fick till en rolig och bra övning. Det blir en helt annan kvalite på träningen när nån säger vad man gör fel och petar hela tiden. Timmarna rusade förbi. Vi kom dit runt halv nio och klockan stod på kvart i tolv när jag åkte vidare mot Edsbyn. Kändes som att kvällen gick alldeles för fort! Måste åka upp snart igen. Saknar verkligen våra träningspass. Man blev ännu mera påmind nu när man tränade ihop igen :) Längtar tills vi kan åka iväg och tävla ihop igen!!!

På lördagen så åkte jag till Camilla för kalas. Så himla roligt att träffas igen. Blir alldeles för sällan nu när hon flyttat till Borlänge och jag till Gävle. Misa växer ju och blir så stor också.  Synd man inte bodde på samma ställe och kunde umgås oftare! Knäppte lite kort men fick inte in några, ligger iaf på min instagram. 

När jag kalasat färdigt åkte jag till Öjeparken för picknick med Linda & Tessan. Hur ofta händer det att vi prickar in samma helg allihopa???!! Första gången jag fick träffa Lindas Della också. Hon hade hunnit bli hela tolv (var det va..? :) veckor nu. Tyckte det var förra veckan hon kom.. ;) Timmarna gick alldeles för fort och jag blev tvungen att åka tillbaka till stugan och hämta hundarna. Sen åkte vi hem till Gävle och hade myskväll med T som kommit hem. Igår var en skön söndag, kikade på film hemma, var ner på stan och åt och avslutade dagen med bio på kvällen.

Klart den bästa helgen på väldigt länge!!!

Idag har jag bara jobbat och nu ska jag snart ner och ha avslutning på min kurs.
Flera stycken som vela att vi skulle ha en fortsättningskurs med samma gäng så nu har jag beslutat att ha en fast jag egentligen hade bestämt mig för att en kurs skulle räcka i år. Men sen är det ju så roligt när man har så roliga ekipage så det är svårt att låta bli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv